Pages

Sunday, March 24, 2013

sedih..

macam2 cara ku coba nak melupaknya..ku coba plh dirik ku epy,coba join mcm2 aktiviti sak ku bz,sak aku sekda masa nak ingatnya lgsong...tp sik dpt..tiap kali,tiap saat ku sentiasa ingat nya,tiap malam nangis ngenang pa nya plh,n kata2 nya bna2 nyakit aku..susah gilak..tp nya terlalu gilak jaik,terlalu gilak kejam. bla ku dah setia,pasya nya gik curang..bila ku dh bena, nya gik fitnah madah ku curang..bila ku dh krbankan segalanya..apa yg ku dh korbankan,nya berik ngan org lain..nya mdh nya dh menyesal,nya coba brubah,,..tp suma yg ku nampak nya sik pnah nak brubah..malah ku asa mcm ku dipergunakan,diperbodohkan..sampe bila?..tok dh masok 5taun..mun org laen,dh nikah,mgkin dh ada anak dh..dh besar dh anak..malam tdik pas sekian lamak nya msg ku gik,tp ternyata bkn msg mdh nya nyesal,nya mintak maaf malah nya nak nyalah aku,jaik aku..btapa aku sakit bla baca msg nya...selamak tok aku coba nrimaknya balit pas nya dh pnah curang ngan aku.dlm diam ku coba cek fb,emailnya..ternyata pa ku jumpa bkn spt nak dipadahnya,nya janji nak brubah..tp ku hanya jumpa gambar ompuan lain..nak di upload guna tpon yg sama2 mek duak beli...ya jak dh molah ku bna2 sdih..sekejap jak ku epy,tnyata ku sik sekuat yg ku sgka..sblum tdo nangis, asal bla ku sorg2 ku nangis,kdg bila ngga couple lain eppy,dengar lagu sdih yg mngingatkan ku ngan nya,suma ya molah ku nangis...ku dh terlalu puas gilak nangis selamak tok..selamak tok ku sakit kerana nya..ku coba jd kuat,ku coba jd terbaek dlm idup aku..ternyata ku sik kuat..moga ALLAH S.W.T berik kekuatan untuk aku teruskan idup dan melupak semua tok..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...